מדרגות שיש או אבן

מדרגות המדרגות כוללות שלח (מדרגה) ורום (רייזר) ומגיעות בעובי סטנדרטי של 3 ס"מ עם עיבוד פאזה בקצה המדרגה. ניתן להזמין את המדרגות בעוביים נוספים בעיבודים שונים ובעיבודי קצה שונים כמו "רבע עגול", "חצי עגול" ועוד.

הרכבת המדרגות מתבצעת בדר"כ לאחר סיום הריצוף בקומות. מדרגות מלבניות נמכרות ביחידות של עד 1 מטר אורך ולפי מטר אורך כאשר אורכן גדול ממטר. לפעמים קיימים במהלך מדרגות סוגים שונים של מדרגות כמו משולשות או טרפזיות (פניה תוך כדי עליה). מדרגות אלה נמכרות כמו מדרגות מלבניות רק במחיר שונה פודסט (רחבה בין מהלך מדרגות אחד למהלך מדרגות אחר) נמכר לפי מ"ר.

מדרגות עגולות קיימות בדר"כ בחצי מפלס או במדרגות סיבוביות. נמכרות כמו מדרגות מלבניות רק במחיר שונה. בעת בחירת המדרגות מומלץ מאוד להתאימן לגוון הריצוף.

אחד היתרונות הנוספים של אבן/שיש הוא שכאשר מרצפים באבן/שיש ניתן להשתמש באותו חומר גם לריצוף וגם למדרגות.במידה ולא רצפתם באבן/שיש מומלץ מאוד להגיע עם דוגמא מהריצוף שבחרתם כדי לבחור את המדרגות בגוון שיתאים לריצוף.

מומלץ להעזר בבעל מקצוע אמין ומנוסה לצורך מדידת המדרגות והרכבתן טיפ: אין להפריד בין בעל המקצוע שימדוד את המדרגות לבעל המקצוע שירכיב אותן.זה שמודד הוא שירכיב את המדרגות. בכך לא "תיפלו" בין המודד למרכיב כאשר אחד "יאשים" את האחר במידה ויהיו בעיות.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי.