מדרגות אבן טבעית

עולם עיצוב הפנים תופס תאוצה בשנים האחרונות ואנו רואים לא מעט משקי בית משקיעים לא מעט מאמצים בחיפוש אחר חומרי גלם המשלבים בין עיצוביות גבוהה, פונקציונאליות ותמורה לאורך זמן. אחד מן המוצרים המובילים בעולם עיצוב הפנים אלו הם דווקא האבנים הטבעיות אשר כבשו כבר מזמן את ליבם של מיליוני לקוחות פרטיים ועסקיים ברחבי העולם – דרך מדרגות אבן טבעית ניתן ליהנות מפתרון עיצובי, בטיחותי, פונקציונאלי ופרקטי באותה הנשימה.

מדרגות אבן טבעית הפכו בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של מאות אלפי לקוחות בישראל וברחבי העולם ויש לכך לא מעט יתרונות, בין היתרונות הבולטים אנו רואים:

  • עיצוביות גבוהה ופתיחות לשינויים – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי אבנים בעיצובים ובגימורים שונים, כמו כן בעזרת בעל מקצוע המתמחה בתחום ניתן ליצור צורות מיוחדות ובהתאמה אישית לצרכים שלכם – כל אלו עוזרים לכם להגיע אל מראה איכותי, מודרני ויוקרתי מה שכבר מזמן הפך את אלו לשחקני מפתח בעולם עיצוב הפנים והחוץ.
  • עמידות גבוהה – אבן טבעית נחשבת לאחד החומרים העמידים ביותר ואנו יכולים ליהנות מן מדרגות האבן במשך מספר עשורים תוך כדי שהאבן שומרת על החיוניות שלה, על הפונקציונאליות שלה, עיצובה ועמידותה.
  • תחזוקה נמוכה – בשונה מחומרי גלם אחרים כאשר אנחנו מדברים על מדרגות אבן טבעית אנו רואים כי התחזוקה הינה נמוכה במיוחד, אין צורך לטפל כל מספר שבועות-חודשים באבן וניתן לעשות כל מספר שנים טיפול נקודתי אשר עוזר לשמור על חיוניות האבן.
  • שימושי פנים וחוץ – מדרגות אבן טבעית יכולות להיות שחקניות פנים מאוד טובות אך גם שחקניות חוץ נהדרות, כיום ניתן למצוא סוגים רבים של אבנים המתאימים לאזורים וחללים שונים בבית ובקרבתו.

אבנים טבעיות כבר מזמן הפכו להיות חלק בלתי נפרד מן ענף הבנייה בארץ ובעולם, כיום אנו רואים לא מעט אנשים משתמשים באבנים טבעיות לשם חיפוי ועיצוב מדרגות. כיום ניתן למצוא היצע רחב ומגוון של אבנים טבעיות מה שגורם ללא מעט אנשים ללכת לאיבוד בכל הקשור לבחירת אבנים טבעיות. בין האבנים הטבעיות אנו רואים: אבן כורכר ישראלית, אבן גיר, אבן חירבה, אבן מצפה, אבן ירושלמית, עיבודים עתיקים, אבני פירוקים, אבני דריכה ועוד.

אנו מאמינים כי סוג האבן צריך להיבחר יחד עם בעל מקצוע תוך כדי אפיון מלא ובהתאמה אישית לצרכי הלקוח הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה עיצובית והרמונית עם שאר החלל.

לאחר לא מעט לבטים הבנתם כי אתם מעוניינים במדרגות אבן טבעית, יחד עם זאת אתם שואלים את עצמכם מה הם הדברים ומה חשוב לדעת לפני בחירת חברה לאספקת אבנים טבעיות. ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • ניסיון, מוניטין ו-ותק – אחד הדברים החשובים ביותר אליו אנו צריכים לשים לב כאשר אנחנו בוחרים חברה לאספקת אבנים טבעיות הוא הניסיון שלהם לצד המוניטין והותק שלהם. עבודה עם חברה בעלת ניסיון אשר צברה מוניטין במרוצת השנים יכול לספר לנו לא מעט אודות איכות העבודה שלה וחומרי הגלם איתם היא משתמשת.
  • עבודה עם חומרי גלם איכותיים – ישנם סוגים רבים של אבנים באיכויות משתנות ובגימורים שונים, אנו ממליצים לכם לעבוד עם חברה אשר נותנת לכם את האפשרות לבחור מתוך מגוון רחב של אבנים טבעיות – החל מבורגון, מותז חול, אבני פירוקים, דריכה ועוד.
  • עמידה בדרישות התקן – כיום ישנו תו תקן בכל הקשור לייצור אבן, בדקו כי החברה איתה אתם עובדים עומדת בכל דרישות התקן הרלוונטיות.
  • עבודות קודמות – בסופו של יום אין טוב יותר ממראה עיניים, אנו ממליצים לכם לבקש לראות ו/או לדבר עם לקוחות אשר השתמשו בשירותיה של החברה – אלו יעזרו לנו להבין יותר טוב מול מי אנחנו עומדים, להבין את איכות העבודה וחומר הגלם.

מדרגות אבן טבעית נחשבים למוצר אשר לא דורש תחזוקה רצינית, יחד עם זאת מדי מספר שנים אנו נרצה לשמור על החיוניות, העמידות והמראה של האבן. באמצעות עבודות חידוש סילר, קרצוף, ניקיון האבן ופוליש אנו נוכל לשמר את המראה החזק והעוצמתי של המדרגות לאורך זמן, למנוע נזקים אשר עלולים להגיע אלינו במרוצת השנים ולטפל בבעיות קיימות במידה וכבר הגיעו אלינו. תחזוקת מדרגות אבן טבעית צריכה להיעשות על ידי בעלי מקצוע המתמחים בעולם האבן.

חברת ג'רוזלם גולד גולד סטון מקבוצת ליטל שיש בע"מ נוסדה בשנת 1937 ונחשבת בעיניי בעלי מקצוע רבים כאחת מן החברות שהניחו את אבני היסוד בישראל בכל הקשור לאספקת אבן ושיש לפרויקטים לאומיים, עסקיים ופרטיים רבים. החברה נחשבת לאחת מאבני היסוד של מדינת ישראל למעלה מ – 40 שנה כאשר כושר ההפקה העצמי השנתי שלה עומד על כ – 100,000 מ"ר בשנה.

החברה מייצרת מגוון רחב של אבנים בהתאמה אישית לצד עמידה בכל תווי התקן הרלוונטיים ובמקצועיות רבה. כמו כן, החברה מחזיקה במכשור ובעזרים הטכניים המובילים ביותר במשק ומבטיחה ללקוחותיה – עיצוביות גבוהה, איכות ובטיחות. אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור ליטל שיש.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי.